At the moment

Hej igen! Efter massa förklaringar om vänner och föräldrar så kan jag finally starta att skriva. Har märkt på vissa bloggar att man inte fattar när någon bara nämner ett namn, så  nu har jag ett litet dictionary till mina kära readers.

Ni tycker säkert att det är weird att jag är uppe klockan halv 6 på morgonen. Jag är fortfarande pigg. Anledningen är att jag var på ett konstigt japanskt spa idag. Inte som spa;en i CAL men det funkar väl. Somnade på massagebordet och mamma lät mig sova i 2 timmar. Efter det fick jag iallafall en pedi och mani. Egentligen var spat bara öppet för vuxna, men efter att mamma hade snackat med ägaren kom jag in. I love her!

Tomorrow night så ska jag och Hanna ut och shoppa lite accesories och fragrances!
Sen ska vi ha sleepover hos Hanna, och ha Prison Break maraton!!
Wentworth Miller = Dream boy! Men på dagen ska jag ut på Lunch med mamma på Sturehof och äta biff!
Nästa vecka har vi sportlov och jag ska till Papi, Och möts i Canada och ska åka skidor. Canada Airport, Here I come!

Negativa: plastmamma ska vara med och vi ska alla fyra (Seth med, yey!!) åka skidor. Men jag tror inte jag kommer att klara av ett av plastmamma's "tonårs samtal" hon tror att jag e typ två år om killar och allt. Hon tror att jag gillar henne, vad ska jag göra? Papi blir ledsen om jag säger som jag verkligen tycker om henne. Hon tror att vi e typ BF's. Creepy.
Yawn, trött. Ska sova nu. Ses.

XX / Fab Nelly.


Kommentarer
Postat av: cherryl

Haha ,härlig blogg du har!

Jag ska faktiskt flytta till usa :D

2009-02-08 @ 08:12:05
URL: http://cheryyyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0