Upcoming birthday.....

Hey guys and dolls!
Vet ni vad! Jag har helt glömt att berätta , men i slutet av denna vecka fyller jag år. Yay me! Söndag den 15:e februari blir jag 14. Önskar mig en mops av papi och juicy couture kläder av plastikmamma. Av seth vet jag inte riktigt, utan han får överasska mig !! :D

Av min riktiga mamma önskar jag mig ingenting speciellt. Typ en resa till pappas hus på bahamas kanske? Det skulle vara mysigt att ta ledigt en vecka för att bara slappna av och ha en mammadotter tid. Suntanning, shopping.... aah! Bahamas in my heart <3

Ikväll ska jag göra något kul tror jag. Det är skola imorn men jag är van med konstiga tider med tanke på att jag reser så ofta. Jag kan gå och lägga mig klockan 5 på natten och gå upp 7. No problems liksom! Ska ringa Jolie och hanna nu och ha ett trepartssamtal. Bye!!

XX / Fab Nelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0