Twilight

ALLA tycker twilight är Jättebra, jag vet inte... jag är igenom ungefär hälften av filmen skulle jag kunna tro, men den är inte så bra så här långt ;S Inte så bra som jag trodde den skulle vara efter mina förväntningar...
däremot är rob pattinson en riktigt cupcake <3 ;D
Orkade inte vänta med att kolla på den på vägen till Canada
Dont get me wrong, det är bra skådespeleri och så men gillar inte den alls lika mkt som alla twilight älskare!
Nu tror jag att jag ska sätta mig i Papis biosal och kolla på lite the hills. Thats the real thing.
Det är as konstigt, jag har typ hälften av alla kläder dom har :O Nice. Fast dom flesta har jag gett bort. 

Asså klockan är typ 5 på natten men jag e van med swerige tiden. Jetlag.

Nu ska jag först äta plastmammas nybakade croissants.

XX / Fab Nelly 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0