Shoppning med Hanna!

Nu har jag shoppat lite med hanna! Vi har köper:


DG the one                              Gucci by Gucci                      Miss dior
(euroshop.com)                      (mimifroufrou.com)              (polyvore.com)


Jag orkade inte ta bilder på acessorieserna.  Det var iallafall 3 halsband, 5 ringar, 2 väskor.
Jag tyckte själv att jag var duktig där mamma sa att jag skulle köpa lite.
Tycker inte ni det?!

Snart ska jag träffa Papi! Can't wait! David ska jag träffa!
På onsdag ska vi på klass utflykt i skogen.. Hatar skogen!

Man blir bara smutsig och skitig och det stinker barr. Får väll se hur det går...

På torsdag däremot har vi studiedag so thats perfect!

XX / Fab Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0