Shoppat massa roxy!

Hello cupcakes! Den här dagen har vart super. Det började med att vi vaknade hemma hos hanna, 15 minuter innan skolan började så vi hann inte äta frukost. På vägen till school tog vi iallafall varsinn chai tea latte. Dom smakar inte ens hälften så good som mitt favourite café starbucks. Dricker minst 2 starbucks varje dag i cali, även om det är sommar och 40 grader outside.

Efter skolan så mötte jag upp mamma på stureplan. Vi gick runt och kollade och mamma köpte 2 klänningar på Mrs H, och jag köpte 1. Sedan tog vi en taxi till en jättestor sportaffär lite utanför stan, och där hittade vi en stor avdelning med roxy. Jag blev jätteglad. Hittade verkligen allt jag behöver. Skidor, snowboard, pjäxor, jacka, täckbyxor, stavar, snowboard boots, vantar och sånt. Har gjort ett kollage som jag kan visa sen.

Tog ganska lång tid att hitta sakerna på roxy's hemsida. vantarna ser inte alls ut sådär utan dom är rosa-vita och mkt nicare, men dom hade inte dom på hemsidan. Så nu har jag allt jag behöver till skidåkningen utom underställ och sockor men det fixar jag hos papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0