Jolie och pizza.

Bonjour! Sitter här i ett berg av kuddar med min laptop. Vi kollar fortfarande på prison break, och vi är inne på avsnitt 3. Det är jättespännande!

Kom på att jag inte har berättat nåt om adeline. Fast jag har bara bloggat i en night och en dag än så länge. Adie, delli eller jolie är french. Jolie betyder söt på franska, och vi kallar henne det ibland. Hon kan egentligen svenska men vi pratar alltid english ändå. Det känns mer safe.

Hannas föräldrar hade hyrt värsta kocken som lagade pizza åt oss. Den sitter vi och tuggar i oss right now. Den smakar delicious. Nu händer det saker på tvskärmen så jag ska lägga undan datorn en stund.

XX / Fab nelly.


Kommentarer
Postat av: .....

okej du skryter liite för mycket asså...

2009-02-09 @ 15:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0