Hey!

Hey there! Jag heter Nelly, och bor i sverige / usa. Asså papi kommer från US och mamma från swerige. Jag bodde i usa tills jag var 8 men sedan flyttade jag till sverige med mamma och pappa bor kvar i malibu med sin nya fru. Hon är plastikopererad och jättetaskig. Jag har också en bror som heter Seth, som går på college. Han är en av mina bästa vänner. Vi kan verkligen prata om allt. Jag saknar usa hela tiden och alla mina gamla vänner. Jag ska iallafall flytta dit om 3 år och gå på high school. Jag startade en blogg för att dela med mig av mitt liv, för jag älskar det. Hoppas ni kommer älska det lika mycket.

XX / Fab Nelly

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh! I Love U.S.A!:D, vill också gå på college! ska till brown i sommar på Summer@brown för att se hur det är;) ska bli skit kul, lycka till med din blogg:)ska nog börja följa den<3

2009-02-08 @ 20:48:33
URL: http://litzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0