BFF's

Okej, i detta inlägget så ska jag berätta om mina bff's.

Jag har ju mina kompisar i US och några här i Sverige. Sooo jag ska prata lite om dom...

Alexandra, men everybody kallar henne för Alex. Hon e en av mina kompisar från US. En cheerleader. Brunette. Var mer finns det att säga om henne? Hon e Alex.

Julie, hennes föräldrar kommer från Greece så hon e en riktig sötis. Hon spelar basket och ett hello kitty freak. En härlig kaktus.

Susan, kallas för Sue och Susie. (Det var hon själv som sa det). Tur att hon inte ser den här bloggen. Hon är så säker att hon inte är en bortskämd unge men är det inte bortskämt att ha en egen jacuzzi i sitt badrum?? Jag vet... bortskämd!!

Nu till my swedish bff's.

Daniella. Hon e jättesnäll. En av de vänner jag faktiskt kan berätta mina hemligheter för utan att de typ hamnar i vår skoltidning...

Hanna är också min kompis. Typ rich, hennes föräldrar ba ger och ger och ger.

XX / Fab Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0