Fööödelsedaag

Happy bday to me liksom ;)
Gud, Nu är jag hela 14 år!
OMG, Kolla vad jag får av pappa till Canada!





Napapirji saker!
Plastmamma fick dom där stövlarna i svart av papi.
Allt annat fick jag.. Men jag undrar.. Var det det ända jag fick av papi? brukar alltid få saker värda 1000 dollars. Äh, jag vet inte. Får ju kanske en resa till bahamas från mamma. No big deal.
Jag och Papi brukar alltid ha en tradition att vi har 2 olika tårtor.
Och MASSOR med billig barnchampagne.. kostar bara typ 500 kr för en flaska!

XX / Fab Nelly

Kommentarer
Postat av: alma

please, vem skulle vilja läsa om din jävla plastmorsas skor? Fyra presenter: not so fab enligt mig. Men hur ser du ut, jag menar vad är det för gojja du hittar på och skriver här på bloggen utan att ens lägga upp en bild. Jag tar mitt careface och lägger det i min carebox.

2009-08-23 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0