22:23 Report from whistler, hotellet. MAMMA ÄR HÄR!

Hi guys! Har precis ätit lunch på hotellet. Det var supermysigt och utsikt över massa berg och så. Hela familjen har sina laptops uppe. Plastmamma har en rosa precis som jag, papi har en mac book pro den nya och seth med. Mamma kom igår! Hon kom runt elva på kvällen. På min födelsedag som hon hade lovat! Btw, mamma har en blå dator hehe. Inte lika prålig som plastic fantastic. Plastic blev föressten sur när mamma kom. Papi blev glad! 

Han hade köpt skidor och skidkläder till mamma med från peak performance som hon fick imorse. Jag fick underställ från peak också. Plastis fick inget. Hon blev sur. Då beställde papi upp frukost till alla. Croissants, eggs & bacon. Super! Efter det fick vi girls varsinn cupcake med vårat namn på av papi! Han är bästelibästbäst!

Nu ska jag, mamma och seth ut och själva åka i backen. Mamma vill bara åka svarta backar. She's craaazy! Plastis kan knappt stå på sina skidor ens i bäbisbacken. Det är säkert silikonbrösten som väger för mycket att hon tappar balansen. Idag klockan 5 ska jag och seth gå och shoppa. thousands of kisses.

XX / Fab Nelly.

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

besök gärna min blogg om du gillar the hills :)

2009-02-23 @ 18:35:12
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: justeja fall out boy hur kunde jag glömma! jag älskade dem förut :D tack! :)



fett gott med crossianter till frukost! :)

2009-03-02 @ 20:26:08
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0