14 år idag! Yay me!

Hej! Om ni undrade varför jag skrev ett inlägg typ 4 på morgonen förut är det för att jag vaknade så tidigt för att det är min födelsedag idag! Jag brukar aldrig kunna sova på födelsedagen. Iallafall så bad jag alla att komma in och gratta mig tidigt så vi kunde åka mycket skidor idag och hinna med supermkt kul. Det finns shopping här!!

Iallafall så kom dom in för ungefär 3 kvart sedan med en superstor silverbricka. Den var helt underbar och ungefär 1 kvadratmeter stor! På den fanns american pancakes med maple syrup, peanutbutter & jelly sandwiches, Nutella pannkakor, Massor av färska frukter som mango, melon, ananas, jordgubbar, scones med marmelad, varm choklad med marshmallows, kaffe etc. Det var helt underbart! Och allt var lagt på silverbrickan så att det såg ut som en tårta. På alltihop satt 14 ljus som jag blåste ut. Rachel, Lily, David och deras föräldrar var också där + plastmamma, papi och seth. Vi åt oss alla supermätta.

Papi behövde gå på toa sa han och gick bort. Sedan kom han tillbaka med en stor rosa låda med ett blått sidenband runt. Jag blev jättenervös och tog långsamt av bandet. Och vet ni vad!!!!! Där under satt världens sötaste lilla mops. Jag började skrika och gråta och krama papi. Och min lilla mops då.

Plastmamman tog fram ett annat paket och där hittade jag ett juicy couture koppel, juicy couture burk och juicy couture armband med berlocker som man kan ta av och sätta på hundhalsbandet. Min lilla mops är världens sötaste. Orkar ej ta kort så jag tar en bild på internet med en mops som är lik min lilla cupcake. Sedan fick jag hollisterkläder av seth och juicy couture kläder och skor av plastis.

Några av hollister kläderna:

Juicy couture:

Juicy couture till puggy som vi kallar henne tills jag har kommit på vad hon ska heta:

bilder: juicycouture.com, hollisterco.com, google.com

Det här var världens bästa födelsedag och den har bara börjat. Nu ska jag ta på mig mina skidkläder från roxy och sedan sticka ut i backen med brädan. Till lunch ska vi äta uppe i en restaurang i en backe så jag skickar med laptopen med våran assistent som har skoter och tar med allt vi vill ha.

XX / Fab nelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0