treats

Hey babies! Var hos manicuristen från halv 5 till 9 ungefär.  Ja, i mean, det är inte bara en manicurist. Jag gjorde manicur, pedicur, ansiktsbehandling, ögonfransförlängning, ögonbrynsplockning och ögonbrynsfärgning. Dom är otroligt fast med sina behandlingar there! Efter det åkte jag och mamma (som också fick behandlingar) till sturehof och åt oxfile. Nu har vi precis kommit hem och jag har på min nya mysklänning från juicy couture som papi hade beställt från nelly.com. satte ihop ett kollage av det jag fick:

Bikini - Vitamin A (ett av mina absolute favourite bikinibrands, inte särskilt x-pensive heller!!)
Juicy couture klänningen
Day birger et mikkelsen, så söt.
Too faced lip injection - lip plumper, man får typ angelina jolie läppar av den!
Too faced wrinkle injection - man vill ju inte ha rynkor heller, inte för att jag har några men det kan alltid vara bra!
Essie nagellack i höstens IT färg. nudefärgat är HOT.

Tack papi, jag vet att du läser min blogg :) (google translate funkar va?)

BTW, ni undrar maybe varför jag fick bikini när det nästan är september. Jag ska till barbados med mamma i början på september! Mysigt. Plastmamman ville också följa med, men eftersom jag INTE vill det så skickar papi iväg henne till bulgarien på ett exotic spa. Phew!

XX / Fab nelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0