swedish design

Hey blog!
Coldplay tonight! Jag har redan sett dom live before men i love coldplay så papi fixade tickets till mig. För att hedra att jag är halvswensk ska jag bara ha swedish designers på mig. Och för att vara xtra nice mot er så har jag länkat vart du kan köpa kläderna så att ni kan se ut precis som me! (jag köpte dom i butik though)



Odd molly Klänning - här
J Dauphin bracelet - här
Acne skinnjacka - här
Acne shoes - här

Ni kanske tycker att heelsen ser svåra ut att gå i, men no. För er maybe not for mig.
Now i want some response, gillar ni min outfit? Älskar ni den? Of course you do. Comment så är ni snälla, jag vet att jag har readers, men ni är väldigt blyga.

Nu ska jag iväg och fixa håret och smink på en av mina favourite salons. Om ni ser mig på conserten, say hello och ta en bild!

XX / Fabnelly.

Kommentarer
Postat av: alma

okej; okej, I don't even know where to start.

1. ur fina grejer alltså, I puke cuter than that. sist jag kollade så är odd molly inte ett märke som man köper kläder på om man inte är 30+

2. Min 11-åriga lillasyrra har liknande skor.

3. Förvänta dig inte att några bloggläsare kommer att hälsa på dig på konserten, för det kan ju vara bra att veta hur du ser ut först. Släng in en bild på helvette i en av dina juciy-dräkter om du nu har någon. För enligt mig så ser allt detta ganska så fake ut, för om du var "rik" så skulle du ha en bra kamera och blogg med bilder på dig och dina nya kläder. You're fake man, fake!



hoppas att du inte springer hem till papi och gråter ögonen ur dig nu.

see ya don't wanna be ya!

2009-08-23 @ 16:17:24
Postat av: Anonym

Wanna get the latest scoop about everything and everyone?, check out Sacrets.blogger.com

xxx

2009-08-23 @ 18:00:30
Postat av: matilda

MEN LOOOOOOOOOOL



HAHA, fy fan va klockrent alma!

inga bilder på varken dej, din manikyr eller din egna kläder.



Och vart såg du coldplay innan i sthlm? gå in på google och sök om du inte redan har gjort det. No life?!

see ya don't wanna be ya!

2009-08-29 @ 15:33:46
Postat av: Sofia

Ohh my gad vad jag stör mig på din blandade svengelska. Jessus människa missbruka inte språk sådär. är ju bara fruktansvärt jättejobbigt att läsa din blogg då. Och vadå överlägsen i ditt sett att skriva. Du behöver väl bara vara dig själv och innte impa för att få läsare eller?

Aja hade fint!

Sofia

2009-10-19 @ 21:36:37
URL: http://strawberrryfields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0