long time no see

Hello sunshines,
 long time no see!! Längesedan vi snackade, du och jag bloggen, och alla läsare förstås.
Jag har saknat er sooo much.

Sommar
Ja, denna sommar har vart helt fantastisk!
Först åkte jag och papi ner till södra frankrike, där vi cruisade runt i hans nya yacht i ca 2 veckor och solade, shoppade, blev bruna och shoppade lite till!! Träffade flera celebs,  blandannat daniel craig och jen aniston. Båda supertrevliga! Efter france åkte jag och papi till california, LA och träffade seth, my brotha. Vi hade det mysigt och träffade pappas vän Jim, pappan till lauren conrad från laguna beach/the hills. Hela familjen är supertrevlig! Jag och lauren pratade mest mode och sånt.


veckan efter åkte jag och mamma till korsika. mamma ville få ny inspiration till hennes tavlor, och jag ville träffa söta spanska killar. för det är spanien eller? kanske grekland. eller vad det tunisien? italien eller frankrike.. eller var det ett eget land? jag har inte precis A+ i geografi, men vem behöver det egentligen. killarna var söta hursomhelst så vem bryr sig varifrån dom kommer. No summer without love <3



nu är jag back in malibu. plastmamman kom hem från sin caribbian cruise (2 veckor) igår och hon har precis börjat planera in en spaweekend med mig (HJÄLP!!) i new york nästa vecka. Hon sitter och rabblar på om alla behandlingar hon vill ha i telefonen. det tar aldrig slut!! Jag ska iallafall bjuda med Alex my bff så det blir väl helt okej I guess. Föressten så ska jag träffa alex imorn!! :D Måste ta på mig nåt fabulous. kanske min nya diane von furstenberg shortsdress + de silvriga diorsandalerna jag fick av papi?
Dress to impress!
även om det är din bff :)

XX / Fab Nelly

Kommentarer
Postat av: linnea

är det sant att du träffa lauren conrad?:O

2009-08-22 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0