im on a roll!

Har skrivit shit mycket idag! Feels som jag är lite blogwriting sugen!
Jag har somsagt inte gjort NÅGOT expensive idag! I'm proud! Det ÄNDA jag och mamma har spenderat idag är:

  • manicur
  • pedicur
  • ansiktsbehandling
  • ögonfransförlängning
  • ögonbrynsplockning
  • ögonbrynsfärgning
  • ALLA OC! :D (a girl has to watch TV sometimes!)
  • käkat på sturehof (a girl has to eat!)

Kanske bara gick på några tusen!
OMG! im a not a spender im a saver!


No more spending for me!
Bilden kom ifrån en sida... goggel tror jag den hette... eller wait e det there google translate comes ifrån?!
Dagens fråga får det bli :) Im clueless ... Poor little rich girl huh?!


Kommentarer
Postat av: linnea

Vet du vad fjortis betyder på svenska? Annars slå upp det

2009-08-21 @ 23:29:47
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Andrea

coolt att du kommer halvt från amerika!

2009-08-22 @ 13:04:06
URL: http://vandea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0